PEOPLE LIKE YOU ARE THE REASON WHY WE HAVE MIDDLE FINGERS.

Hej mina skönheter! kom precis hem från att ha lämnat lillasyster på gymnastiken. Dagen idag har varit chill som jag nämnde innan att den skulle vara! vet att det är dåligt med uppdatering från min sida, men har fullt upp med skolan. men absolut blir det minst 2 inlägg per dag iallafall! Vet ni vad jag hatar mest?? FOLK SOM DIG!! usch, det gör mig så illamående.. Skriver mer i ett annat inlägg. För detta inlägget ska vara ett fint och gulligt :D hehe! Juste, en sak till! Jag hatar 98or och 97or! Så mycket dem leker. Fast en del 98or och 97or tål jag, men dem flesta har jag bara lust att slänga ut ifrån skolan. Så respektlösa och äcliga! Så där var inte jag när jag gick i 7an, var livrädd för alla 8or och 9or. Det lär ni också vara när ni får reda på vad vi har för planer till vintern. Mohahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0