JAG ÄR INTE DUM, MEN DET BLIR FEL NÄR JAG TÄNKER!

godmorgon skönheter! Sovit gott? Det har jag iallafall, fast det var några skitungar som ringde mig hela natten.. men det blir ju hämnd iallafall ;) Det kan jag lova. Tänkte berätta om min helg. Idag efter skolan kommer älskling och hämtar mig, sedan åker vi hem till han och jag sover där tills imorgon. Imorgon ska jag kolla på innebandy med sabina och när den är klar drar vi hem till andrea där alla andra tjejer ska vara och vi ska klä ut oss. Nej vi ska inte vara slampor. Vi ska vara ett dött luciatåg (y) typ som the grudge ;) Sedan sover jag hos andrea MAYBE. Inte 100 än! Sen har jag iget mer planerat :) VAd ska ni göra i helgen
kram :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: ne det blir lått så!;(<3

2011-10-28 @ 07:16:26
URL: http://theresefabienne.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Idag ska jag till stallet & rida. På lördag är jag nog bara hemma & chillar lite. Söndag blir det nog till att göra nåt med en kompis! Själv då?

2011-10-28 @ 07:36:03
URL: http://horzeemma.blogg.se/
Postat av: Casa di Moda

Jag ska spendera helgen med min dator och titta på olika catwalks, kika in på Fendis och Marc Jacobs höst kollektion, ordna inför vinterkollektionerna med tidsinställda inlägg. Sen blir det väl att kolla in olika modebloggar. Har du planerat något trevligt?

2011-10-28 @ 09:35:07
URL: http://casadimoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0