SAGOLAND

Har aldrig gillat den här låten förens nu när man har fått prova på " kärleken " innan fattade jag ingenting av låten, men nu gör jag det och den är så förbaskat bra! Och ni som tror att jag pratar med andra för att komma över J. Ni har så fel! För det första andra kan vi stryka direkt, det finns bara en! för det andra, nej jag pratar inte med han för att komma över J utan för att han gör mig glad. För det tredje, ni ska väl fan skita fullständigt i vad jag gör?  Jag vet vad jag gör, har full koll på det! Dessutom är jag singel och han behandlar mig sjukt bra fast vi bara är vänner!
Ingen vet vad man känner för varandra om ett år, men måste man då lämna en för att man är rädd för framtiden och vad som händer? Snacka om att inte låta saker lösas av sig själv. Men jag är glad, mår bra och är lycklig! har bra människor i min omgivning och det var nog det som fick mig att gå framåt. Och det är inte ens värt att blicka bakåt på dom 7-8 månaderna jag var i ett förhållande!! Behandlar din partner inte dig bra , då är det inte ens värt att vara tillsammans. Vid det tillfället man är tillsammans intalar man sig själv att han är en bra pojkvän, att han behandlar dig bra mm.. medans resten säger att jag ska hitta ny! men ville inte lyssna. Nu i efterhand vet jag att det finns bättre och att jag förtjänar någon bättre som behandlar mig rätt. Tråkigt att jag inte lyssnade på dom.. menmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0