IRAN VANN VM

nu är det klart! Av herrarna vann Iran vm och Turkiet fick silver. av damerna kommer jah inte ihåg ! tror det var Ryssland. Svettas ihjäl ! Satt i en lokal full med människor och inte funkar luften där. Men det var väldigt roligt. Har ont i öronen efter att ha ett gäng iraner som skriker sönder. Självklart heja jag inte på Iran, usch! Så när Turkiet gjorde mål reste jag mig upp och skrek allt jag palla bara för att dom skulle få känna hur det känns att få öronen spräckta! Nu blir det hem och plugga, men först ska jag hitta min familj.. Annars kommer jag inte hem.!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Damer:

1. Ryssland

2. Danmark

3. Tyskland..

2011-11-26 @ 20:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0