HE NEVER RETURNS

Ni Vet när folk sprider rykte om en och tror att ingen kommer sprida rykte om mig för att det inte finns något att säga för att jag är så snäll och go. Säger bara fuck you! Jag är ingen ängel, speciellt inte när folk bryter ner mig med äckliga falska rykten. Så när jag får chansen så kör jag tillbaka. Payback's a bitch!!! Eller hur var det? Tro inte att man kan säga vad som helst om mig utan att jag inte gör något tillbaka? Vad löser det sig med att hämnas, och det fattar jg inte själv heller. Men när folk sårar mig så vill jag att dom ska få smaka på smärtan som jag en gång fick smaka på. Njuter verkligen av att se någon som tror att man är skit cool, snygg och bäst sedan gå till att alla vet vad han är för typ och vad han går för! Det är något jag njuter av. Kalla mig slyna!! Men för vilken anledning ? För att du en gång fick mig att må dåligt och att jag nu ger tillbaka. Haha!
bjuder en bild på mins två vänner som får klockan att springa av skratt och galenheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0