VAD JAG FALLER HOS KILLAR.

Jag har aldrig riktigt tänkt på vad jag faller hos killar men nu ni. Håret för mig är jätteviktigt, min kille ska ha vårdat hår. Ni vet när killar drar bak håret med handen, åh det är bara för snyggt!! Där dreglar jag direkt. Fast dreglar bara om han har fint hår. Sen ska han ha fina ögon och läpparna ska vara mjuka och fina. hyn ska vara som en babyrumpa och killen ska ha lite stubb på hakan beroende på vilken ålder han är i. Sen klädstilen är väldigt viktig för mig. Killen ska ha bra smak när det gäller kläder.Har killen allt detta så ser man mig dregla ;) hehe..


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: okej, men gud vad kul! hade oxå velat ha en utlands resa :D min jul var rätt bra =)



allt bra idag då?

2011-12-26 @ 13:11:07
URL: http://macrofotoo.blogg.se/
Postat av: AAARVIDS FOTO

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd kolla in och se om det blev just du ? :D

2011-12-26 @ 13:16:49
URL: http://aaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0