TO THE WORLD YOU MAY BE ONE PERSON BUT TO ONE PERSON YOU MAY BE THE WORLD

En stark, självsäker, omtänksam, trevlig, social person är du. Jag har svårt att säga att du är som alla andra, för det är du inte. Du är mil ifrån det. Du är du. Man brukar säga att han är hon och hon är han. Men du är du. Det finns ingen som är som dig och det kommer aldrig finnas någon som är som dig. För du är speciell och speciella personer är svåra att finna. Jag vet att jag sårat dig flera gånger med dumma kommentarer.. men jag vet inte varför egentligen och vill inte veta det exakta svaret heller. Men det kan vara pågrund av avundsjukan. Att det går så bra för dig i skolan, att du känner sjukt snygga killar, har egen lägenhet, har grymt bra personer i omgivning. Jag vill vara som dig och ha det livet du har. Men du har kämpat för att få detta livet. Därför sträcker jag på mig och är glad för din skull att du kommit så långt. Alla säger " önskar jag inte hade en storasyster/storebror " och det har jag sagt miljontals gånger också och dte ångrar jag över. Är glad att jag har en sådan fin och jävligt bra syster som jag har. Vem ska visa mig vägen om inte du? Vem ska säga vad som är rätt och fel om inte du? Vem ska pusha mig genom allt om inte du ? Vem ska finnas där för mig och stötta mig om inte du? Jag kan inte tänka mig hur det skulle vara om jag inte hade dig som storasyster, vill inte tänka den tanken. Uppskatta det ni har, för jag uppskattar min storasyster mycket nu! jag gjorde inte det förr. Men nu när man är ifrån henne varje dag så inser jag att jag har slösat tid på att bråkat med henne, varit osams med henne och sagt taskiga saker till henne. Jag har inte varit tacksam för en sekund att jag hade henne när hon bodde hemma. Sån stor plåga var hon för mig. Men nu inser jag hur mycket jag saknar att ha henne i mitt hus igen, att ha henne några meter bort, att ha myskvällar tillsammans och göra massa bus mot pappa tillsammans. Jag saknar det, jag saknar dig! Nu kan vi inte göra sånt tillsammans. Men du är bara ett samtal bort vilket är bra. Men det är inte samma sak. Vill ha dig hos mig när jag ska berätta saker för dig, vill inte bara ha dig i örat på mig. Att förlora dig skulle vara som... att jag förlora min mobil. Värre till och med! och då är det hemskt, för du är allt jag äger, någon som jag vet aldrig kommer lämna mig och det jag säger stannar hos dig, om du inte har min tillåtelse att berätta för H. jag älskar dig så som mamma och pappa älskar varandra, jag älskar dig så som mormor och morfar älskar varandra. MYCKET!  jag kan verkligen inte skriva med ord för hur mycket du betyder som mig. Du är inte bara min storasyster, du är även min bästa vän.  Jag älskar dig syster Pau.


Kommentarer
Postat av: Jennie

- det är super här, du då? :D

2011-12-12 @ 19:10:38
URL: http://styleglasses.blogg.se/
Postat av: amanda [p h o t o]

vill du följa varann via bloglovin? :D

2011-12-12 @ 19:12:24
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0