SVALKAR VINDEN

Sitter hemma hos min efterblivna vän Amanda och lyssnar på svalkar vinden. Älskar låten! Måste påpeka att hon även är den segaste jag känner, sjukt.. Mobilen ska man alltid ha bredvid sig så man lätt kan få svar. Frustrerad tjej!!! Gassshh.!! Sitter här med en bulle på håret för att få lite fina lockar, har som sagt slutat platta håret och ska försöka hålla mig ifrån plattången. Det slits så mycket! Sen tycker jag det är fint när det är lite lockigt och hänger fritt. Naturligt helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Naturligt lockigt är sååå fint!



Jadå jg har det så bra här i Thailand :D vart i Thailand var du när du va där då? :)

2011-12-17 @ 17:27:46
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0