SÅ FITTIGT GJORT

Det bara kokar och bubblar inom mig. Halsen bränner sönder och jag är helt sliten.Tror jag fått virus i halsen ( kan inte få halsfluss då jag opererat bort halsmandlarna pga hade halsfluss för ofta )Helt sjukt vad mycket folk tröttnar ut en, man har ju ingen ork kvar. haha! Imorgon är det iallafall en ny dag, och som min vän F sa. Ny dag, nya tag! Ska kolla på film på visir " apflickorna " den verkar bra, någon som sett den? Sen är det fredag och sedan helg. Sen måndag och sedan.. VOLLEYBOLLTUNERING där vi levererar som vanligt. abooo vi köttar sönder alla! nej men tror det går riktigt bra. Som lag spelar vi riktigt bra, bara vi peppar varandra så ska det nog gå riktigt bra för oss skulle jag tro.  Någon som vill ta sig en match?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0