PUT YOUR HANDS IN THE FUCKING AIR

Ingen dag är den andra lik så ta vara på varje dag som om det vore eran sista dag! Att vakna upp och hoppas på att allt ska vara som igår är något man alltid hoppas. Men det blir aldrig så! Det kan vara långt ifrån gårdagen eller nästan som gårdagen. Men att vakna upp och veta att man förlorat någon är hemskt eller att den man alltid tänker på när man vaknar och går och lägger sig helt plötsligt sluta svara en. Inga svar eller något. Bara sådär! min största önskan är att allt ska vara lika perfekt och bra som det var en dag där man inte var ledsen utan man var glad och hade ett äkta leende på sina läppar, där man gjort världens bästa shopping med den man älskar och sedan tjocka i sig Mac feast och senare på kvällen är man med sina kärleksfulla vänner. Så vill jag att varje dag ska se ut. Inte att man säger jag älskar dig och dagen efter gör man slut. Att bli sårad och krossad är hemskt, men det får även en att bli starkare och tryggare i sig själv. Men nu vill jag ha det som det var för 1 månad sen eller från april till november..


Kommentarer
Postat av: AMANDA ▲ EDHOLM

Hello! Jag tänkte bara tipsa om hur man kan tjäna ett par extra tusenlappar i månaden, det är väl aldrig fel? ;) Är detta något intressant, gå in via min länk här nedanför och läs mer. Är detta inget för dig så är det bara att radera mig! :)



http://exitdoesnotexist.blogg.se/2011/december/entry-148025300.html

2011-12-29 @ 21:06:23
URL: http://exitdoesnotexist.blogg.se/
Postat av: karin

SV: japp,flera gånger om dagen,världsbäst ju!

2011-12-30 @ 03:45:15
URL: http://kaarindoomstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0