I'M A THINKER NOT A TALKER

Min dag :

Först blogga och svara på massa kommentarer, kika runt på nätet om jag har hamnat någonstans där ( polisanmälan isåfall ), sedan blir det att plugga lite matte och läsa fysik som fan, träffa amanda och kanske sova där (?!) om hon inte dissar mig för en kille vill säga. men det har jag full förstånd för. En sån snygging som hon kan inte vara singel resten av livet ju. Det går bara inte!! Men så ser min dag ut. Orkar inte flamsa runt så mycket idag när man är lite förkyld och hes. Detta är mina planer för dagen men vad som helst kan ju ändra sig. Kanske tillochmed träffar min vän linnea ( vem vet ) aja, mina dagar är ändå inte så intressanta ;) men jag ska iallafall inte vara kvar i huset. det är BESTÄMT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0