I SLUTÄNDAN VINNER JAG.

Efter allt, vem är det då som vinner ? Jo jag! Det finns knappt något att prata om mig, därför ska man få lov att hitta på massa skit som för den delen är ganska pinsamt. Jag menar, ska ni snacka om mig så ta och snacka om något som verkligen stämmer och inte hitta på massa. För vem egentligen är det som mår dåligt? Jo du! Visst kan det vara kul att snacka skit ibland för det gör ens dag. Men aboo det finns en gräns och den har du passerat för längesedan! Jag skäms inte över att jag enligt dig ligger runt, rättare sagt du som ska skämmas som hittar på något sådant äckligt rykte . Jag vet vart min gräns går, vad som är rätt och fel och vad som är sant eller falskt. Men tyvärr kan man inte bevisa det för det är ord mot ord. Sen om folk går på det som sägs så är dem riktigt dumma i huvudet! Sen dem som känner mig rätt vet att jag är absolut försiktig när det gäller sånt. Så vill du snacka riktig skit gör det, men hitta inte på en massa för det skadar dig mer än mig i slutet vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0