GRÅT INTE ÖVER NÅGON SOM INTE ÄR VÄRD DINA TÅRAR!

Nu ska jag förklara lite hur det ligger till! Och jag vet att det man säger bara är ord, ingen vet om det är sant eller falskt förutom en själv! Eftersom folk inte lyssnar när man diskuterar i verkligheten så kanske ni åtminstone kan se vad jag skriver! Jag börja prata med DIG för att hjälpa DIG för att du mådde dåligt, det var endast därför ! När du sa att jag fick dig att må bättre så gjorde det mig glad och fick mig att vilja hjälpa dig ännu mer ! Men allt verkar vara så ouppskattande enligt folk. Så nu får man skit för det man gör! Jag gillar inte dig, jag gillar C. och ditt kärleks sms var väldigt fint men skulle inte kunna skriva något tillbaka för det skulle såra henne som
En gång vart min bästa vän. Därför valde jag att hålla detta på en schysst nivå och endast få dig att gå vidare och få dig att må bra igen. Jag är inte ute efter bråk för jag fått nog av det. Det enda jag ville var att hjälpa dig och få dig att må bra igen men det verkar vara för mycket problem för andra! Allt har blivit ett missförstånd, JAG HAR INGA KÄNSLOR FÖR HAN, det var endast kompis nivå då jag har känslor för en annan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja allt är bara bra sj ? :)

2011-12-14 @ 20:46:50
URL: http://aliceboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0