GODNATT/GODMORGON

Hoppas alla ni läsare sover gott och är otroligt taggade till skoldagen imorgon. Kan inte bli mer älskvärt än så! När jag kommer hem är det plugg som gäller för min del. Inte för att jag har läxor eller så. Men väljer att plugga frivilligt och träna lite varje dag så jag får bättre betyg för nu jävlar Isabella ska det bli bra betyg till sommaren. Önska mig lycka till?? :D verkar som att Amanda och jag dygnar idag, men själv förstår jag mig inte på folk som orkar vara vaken ett helt dygn. Jag slocknar bara på direkten!! Så vi får se om jag klarar det idag eller om jag somnar inom några sekunder efter detta inlägget. Hoppas alla ni hade en bra lördags kväll och kanske fortsätter det lite över söndagen också? Whatever. Sov gott ! ( vägrar ta bort Amandas underbara tröja för den delen och det innebär mer bilder på mig också ) tycker faktist inte det är så ego att ha bilder på sig själv på sin blogg. Jag skulle inte vilja läsa en blogg där jag inte vet hur den som äger bloggen ser ut eller en blogg där man laddar upp en bild på sig själv en gång om dagen. Då är det en riktigt tråkig blogg tycker jag! JUST SAYING.


Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Snygg tröja!

2011-12-18 @ 01:58:10
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0