SUDDIGA RANDOM PICS

Nyårskyssen var en besvikelse.. Fick ingen i år igen! Men ville ha av någon jag gilla istället för att en random kille skulle få min kyss menmen, som sagt! Players finns överallt, man behöver bara lära sig hur dem fungerar och sedan har man dem där dem ska vara. Man måste bara göra det bästa av situationen som jag gjorde och det gav sitt resultat. Slutet var lite krassligt men början gav sitt resultat. Tack till alla er kära människor som finns och har ett hjärta av guld. Människor lär se mycket mer av er i världen istället för att bara se massa idiots som jag blivit jävligt less på!! Va den typen av killen ni vill att eran dotter ska vara med, ska det vara så jävla svårt! Fan dra åt helvete


Kommentarer
Postat av: Saywoff - Celine

Vi hoppas att du får en bra början på 2012 och att det fortsätter så! :)

2012-01-01 @ 10:57:38
URL: http://saywoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0