MORMORS BULLAR

Sitter bänkad framför dhw med läsk och mormors bullar. Mums! Kom precis hem från min älskling som klarade uppkörningen idag :) så stolt jag är över han! Men var 100 % säker på att han skulle klara det med tanke på hur duktig han är! Känner också att jag luktar han nu, underbar doft. Ibland slår det en varför man just blev tillsammans med just han, och jag har aldrig haft ett riktigt svar. Men under dom här månaderna vi har varit tillsammans, både bra och dålig månader så har dom här månaderna varit dom bästa månaderna i hela mitt liv. Varför ? Jo för att jag har spenderar dom med en sån speciell, omtänksam, gullig, snäll, snygg och underbar kille ! Jag kanske inte är den bästa flickvännen och vårat förhållande kanske inte är på toppen. Men för att komma till toppen så måste man ligga på botten några gånger för att sedan kunna ta sig till toppen. Jag är nog vara den lyckligaste tjejen på jorden som har fått delat dessa månader med dig, och jag hoppas på fler månader.!Jag älskar dig min alldeles egna prins <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väll inte missat intervjun med en känd bloggare på min sida? http://onlythequeen.blogg.se/2011/october/intervju.html

2011-10-26 @ 12:40:53
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Maila supergärna in en bild till [email protected] till veckans bild! :)

2011-10-26 @ 15:17:53
URL: http://eemiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0