HOME

Känner mig handikappad och armen värker.. Sjukt tung arm jag har nu? Väger ton! Kom hem rätt så nyss ifrån Uppsala. Operationen har gått bra och resan hem har gått bra. Inge illamående eller något sådant. Kommer ha två stora ärr som är 10 cm långa. Doktorn sa att dom var mycket finare än mitt andra.Har inte haft någon känsel över 5 timmar i lillfingret och ringfingret pga att dom gjorde så en blev skulle somna så dom kunde mixa och fixa.. nerven var väldigt röd och den var varit mycket i kläm, förklarar svullnaden och knäckandet. Tog precis min medicin som gör mig trött. Lär borsta tänderna innan jag somnar. Berättar mer om operationen i ett annat inlägg som blir imorgon. Sov så gott! Hoppas ni fick en bra start på veckan, själv blev jag lite bortskämd och fick äta Mac feast!! Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0