FÖRSVARA DIG INTE

Jag har tänkt på en sak väldigt länge.. Vad hjälper det om man försvarar sig själv? Hjälper det verkligen? Ska man behöva försvara sig mot allt varje dag. Man bör egentligen inte försvara sig mot det som snackas om en. För man vet vad som är rätt och fel och vad som är sant eller falskt. Sen är dte upp till varje person att tro på skiten som snackas eller inte. Man kan inte tvinga folk till att tro på en för det är upp till en. Sen om man är väldigt iskall av sig så kan man hitta på världens äckligaste rykten som inte stämmer till något och få folk att tro på det för att det låter så sant.. Men jag menar, folk kommer inte trycka ner dig för att du inte tror på dom. Ligg lågt och med tiden kommer folk ångra sig att dem trodde på en lögn. För sanningen kommer alltid fram eller senare. Om det nu tar 1 år tills sanningen kommer fram får det ta så lång tid. För den kommer alltid fram. Jag tänker inte försvara mig mot det som snackas om mig, bara roligt att se hur folk kan vara så dumma och tro på det som sägs. Jag låter inte folk trycka ner mig med dumma kommentarer och blickar längre. För jag är stark, starkare än så!  Jag ser smal och klen ut. men innut i är jag starkare än alla på min skola tillsammans. Försök, men ni kommer misslyckas.

Kommentarer
Postat av: JW Photography ♥

sv; jodå det är bra. själv?

2011-12-14 @ 17:35:15
URL: http://crossthehills.blogg.se/
Postat av: Melinda

Det är absolut ingen idé att försvara sig, folk har redan byggt upp en bild av en och vad man än säger så kommer de förmodligen hitta ett sätt att vända det emot dig.



Men karma kommer alltid runt och det kommer vara du som skrattar i slutändan tjejen! ;)

2011-12-14 @ 19:06:21
URL: http://MelindasBeautyBlog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0