HAN VAR DEN SOM FICK DIG GLAD, MEN ÄVEN HAN SOM FICK DIG ATT GRÅTA.

Jag funderar och funderar.. vem i helvete ska jag vara sur på? Killen som sa att han gillade mig, ville bli tillsammans med mig, att jag fick han att må bra mm.. Ni vet alla kärleksorden man säger till varandra. Men sedan vid 12 slaget står han och kysser sitt jävla x när han sagt till mig att han ska träffa henne och avsluta allt. Och om hon inte hade funnits eller haft en annan så hade han återvänt till mig. Men då hade jag varit andra valet för han. Åh patetiska killar det finns alltså. Varför kan ni inte bara göra det enda rätta? Varför i helvete återgå till sitt x när du sagt världens hemska saker om henne och att hon varit otrogen? Jag fattar verkligen inte det här. Dra åt helvete, du gör mer skada än nytta!  Allt sker av en anledning ellerhur? Jag tror det var meningen att jag skulle skriva till fel person, alltså dig. för på facebook chatten var det en annan som heter som dig som jag skulle skriva till, inte till dig egentligen. Och från där började vi prata och först nu en månad efter man börjat bli lite intresserad av dig så gör du världens dummaste grej och går bakom ryggen på mig och tar tillbaka ditt ex. Följ ditt hjärta, men ta hjärnan med dig och det gjorde du absolut inte. Men känner jag han rätt vet jag att han inte är en dålig människa som tar dåliga beslut, bara en osäker och förvirrad kille. Men vet ni vad? Mitt nyårslöfte är att inte falla för idiots eller players förens jag har lärt mig hur dem funkar och sedan kunna leka tillbaka med dem. Då får vi se vem som blir kär först och sedan får sitt hjärta krossad på samma gång. losers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0