THINK POSITIVE,BE POSITIV, LIVE POSITIV!

Vaknade klockan 6 imorse pågrund av att J skulle till Jönköping. Åkte hem vid 7 något och sedan åt jag kakor för att få energi. Ska till Borlänge idag med mina syskon för att gå på bio och sedan tjocka i oss Mac feast. Mitt liv är underbart, J är underbar. ALLT ÄR UNDERBART! dock är jag lite trött. Men det blir väl ändring på det efter man har duschat, mitt hår ser ut som fågelbo.. Glömde även mitt superduper bra sminkborttagning som jag fick av en kompis mamma. Får väl överleva utan den tills måndag, då J troligtvis kommer hit :) menmen.! Blev även tipsad om ett bra nagelborttagning av J, så den ska jag nog prova då aceton ( stavning ) inte är bra för huden!
Men nu ska jag äta frulle, adios!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0