JUSTIN BIEBER

Sitter och lyssnar på justin bieber samtidigt som jag försöker plugga, men det går inte så bra.. Hatar skolan, hatar allt ! Varför kan inte det bara vara så jävla enkelt som det var när man var liten? Åh den tiden saknar jag verkligen ska jag säga. Inga problem eller något. Enda gången man blev förstörd var när ens Barbie gick sönder.. Då rasade min värld! Nu rasar min värld av många olika orsaker .. Att ha ett leende på läpparna betyder inte alltid att man är glad, mår bra eller är lycklig. Tänk på det! Det finns miljontals saker som en person handskas med varje dag så tänk på vad ni säger och kastar ut!


Kommentarer
Postat av: Narine

haha jag håller med, jag lyssnar oxå på han o försöker plugga, men blir så frestad att sjunga med?! :D

2011-10-25 @ 16:28:45
URL: http://narinenazari.blogg.se/
Postat av: karin

hej,gud va fin du är!

har det löst sig med killen nu? :-)

superbra blogg!

kram!

2011-10-25 @ 19:33:37
URL: http://kaarindoomstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0