BOY I CAN LIVE WITHOUT YOU!

Tror inte riktigt någon där ute kan förstå hur överlycklig jag är som får ta bort mitt gips imorgon och det ska bli så skönt!! Kunna äta med höger arm, sminka mig med höger, platta håret på riktigt, klä på mig utan att vara rädd om att kläderna ska töjas ut pga armen, kunna böja armen, knäppa upp min bh med rätta armen, kunna skriva fort mm.. Ska bli en ära alltså! Tar bort gipset runt 3 imorgon, stygnen ryker också bort. Två ärr som är 10 cm  långa, ska inte bli kul. Men här ska jag kräva flera tusen kan jag lova! Antar att jag kommer få gå med något lite mindre bandage. Anledningen till varför jag säger gips är för att det är hårt som fan och man kan inte böja armen något, och säger man bandage så låter det som att det är tunnt och att jag kan röra armen hur jag vill. ni förstår vad jag menar va? Ska även köra igång med att rida hästar så fort som möjligt! Men nu ska hunden ut och kissa och sedan ska jag sova, godnatt

Kommentarer
Postat av: Bea

Okej :) , ne jag jobbade hela dagen igår.. Var hela slut så somnade nästan på soffan vid halv 7 ! haha. Menmen, nu är det en ny vecka med nya tag, är du taggad för veckan som kommer :D ? Finns det något som du ska göra som du ser fram emot :D?



Kram Bea

2011-11-21 @ 07:42:48
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0