OM DITT HJÄRTA FORTFARANDE SLÅR, DÅ HAR INTE DITT LIV STANNAT.

Jag trodde jag skulle få uppleva ett helvete igen, känna den smärta jag fick känna på 3 gånger innan, att jag skulle leva som att jag vore i en cell i fängelset. Bara vara i mitt rum och inte våga ta mig ut. Trodde också att mitt liv skulle stanna här och att jag aldrig skulle vilja ta ett steg ut i singel livet. Men jag hade fel. Jag känner mig lyckligare och gladare. Känner att jag sket i mina vänner och glömde bort hur bra och lycklig dom fick mig att må. Jag vill inte ha en kille som visar sin kärlek till mig genom att köpa presenter. jag vill ha en som kan visa det genom att kunna leva på gatan i en vecka och bara vara med varandra och sedan kolla mig i ögonen och säga att han älskar mig. Det är kärlek ! mitt liv slutar inte här för att en som hade stor del i mitt liv lämnade mig. Utan det är nu det börjar! Det är svårt att ha ett seriöst förhållande när man är så pass liten som jag är, 15 år. Men jag var säker och visste vad jag ville, vet man inte det så går det inte ha ett förhållande och allt krasslade. Han var osäker i ett förhållande och det märkte jag från första början, det gav sina resultat. Han gjorde slut 3 gånger ! Men jag ville inte se det på det sättet utan valde att se det positivt. Vad fan är positivt med att göra slut? Man blir blind av kärleken och ser inte saker som borde se. Jag var säker på att jag skulle gråta långa nätter efter varandra, skicka långa, långa långa sms där det står att jag vill ha tillbaka han och stänga världen utanför. Men inget av detta har hänt ! Och det kanske beror på att jag inte älskar honom mer, jag var nog mest rädd för att vara ensam, sova ensam och inte ha någon att berätta saker för eller aldrig träffa en ny kille. men jag är inte ensam och jag har mina vänner att sova med, dom är mycket mysigare att sova med och jag har massa saker att berätta för dom. jag valde att vid det tillfället jag var tillsammans med han att se att jag var helt ensam och inte hade något och på så sätt umgås med han hela tiden. Men det är klart som fan att man tröttnar på varandra om man träffas jämt och det sa jag vid första början. Ville träffas på helger så man får chansen att sakna varandra, träffa kompisar och kunna sköta skolan. Men han kunde absolut inte ha ett förhållande där man bara träffas på helgerna för då hade han gjort slut, så jag ändrade på det och träffade han mer. Och nu tröttna han, vilket jag sa att någon av oss skulle göra så småningom men det trodde inte han på. Så egentligen skulle han göra slut oavsett vad. Han kunde gjort det för två månader sen eller nu. Det jag vill säga med det här är att jag trodde att jag skulle ligga vaken långa nätter och sedan gråta mig till sömns, stänga världen utanför och bara vara hemma. men jag hade fel, ser det här på ett positivt sätt! jag är singel, min framtid ser ljus och bra ut, har min framtida kille där ute någonstans som kan vara en kille jag känt hur länge som helst. Man vet aldrig vad som händer för livet slutar aldrig förvåna och människor slutar aldrig förvåna. Ska ha en nyårskyss och jag vet vem killen ska vara, en underbar, omtänksam, trevlig, rolig och fin kille! Klura ut den ni och ni får en plopp i eran postlåda. mitt liv är godis och jag mår så jävla bra av det. Godis gör mig lycklig, inte en jävla kille som sedan lämnar mig för dumma ursäkter som jag aldrig i hela mitt liv kommer tro på. gör man slut ett antal gånger bevisar det att allt var baserat på en lögn tycker jag. Köper dyra saker och sedan gör slut. För vad egentligen ? För att det känns bättre för dig att göra slut eller för att presenten är ett plåster på såren. Förstår ingenting och det kommer jag aldrig göra . Blickar framåt och nångång kanske jag kan snegla bakåt på våra " minnen tillsammans " men inte än. Hur kul vi än hade så känns det som att vi lura varandra och att allt var baserat på en lögn.

Ska äta mat nu.
Fick godis av mamma nyss, märks att folk vill att jag ska bli tjock! Ha det bra och hoppas ni tog er tid att läsa!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du haft en bra dag! =9

2011-11-20 @ 18:36:03
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0