FEAR IS A PRISON

Vaknar upp och kollar ner på sängen, den är inte blöt. Varför är den inte blöt efter alla tårar? Fast jag har inte ens gråtit. Bör jag inte gråta när den man älskar lämnar en? Vågar jag inte gråta, eller har jag gillat läget och insett att allt bara kan bli bättre. Det har pågått så länge, gjort slut och blivit tillsammans 4 ¨gånger nu.Det räcker. Men som jag sa. Det kommer inte bli vi nu. Båda fokuserar på skolan och vad som händer inom ett halv år.Men framtiden är lång och vi kommer mötas igen en vacker dag, kanske blir det en dag i april vi blir tillsammans igen? Framtiden är lång och man kan inte riktigt spå i framtiden och säga att vi har haft vårt föralltid. Det blev 8 månader, första förhållandet var detta och det gick bäst i slutet men ändå gick det inte som jag ville. Detta var hans första seriösa förhållande. Just nu gör dte ont att tänka på alla minnen, men när vi har insett att det är slut och måste gå vidare kanske jag blickar bakåt och kollar på våra minnen tillsammans. För det är bra älskvärda minnen! Det är något jag inte förstår,sammasak hände förra gången han gjorde slut. Men jag tänker inte ta upp det här. Du är en väldigt fin person som fått mig att växa något enormt och det tackar jag dig för! Du har fått mig att inse vad som är rätt eller fel, vad man bör göra i olika siutationer,mm. Det viktigaste du lärde mig var att man ska ta saker med en klackspark! Och det kommrt jag ta med mig nu. Att gå från vän till förhållande är lätt men att gå från förhållande till vän är svårt. Men båda vi vill inte mista varandra för att vi står varandra för nära hjärtat, det bästa skulle va om vi blev bästavänner och inga känslor är inblandade. Det är vad jag vill. Men som sagt, man vet aldrig vad som händer och det tar tid innan allt blir bra! men så ni vet, vi är inte tillsammans längre och jag börjar första dagen med fredag som innebär skola, hem och sedan får vi se. Nya vanor måste uppst! Det man gjorde med han måste man göra med sina vänner, på så sätt går man vidare. Men man kan inte sitta hemma när man har gjort slut, vill ut och åka bil ( inga av mina kompisar har bil, så det blir en vana som jag bara gör med han) vill ha kuddkrig, pyjamasparty, vill träffa en underbar kille ( inom lång tid ), vill rida, vill få MVG i alla ämnen. Jag inser att dom första gångerna han gjorde slut betedde jag mig illa och det beror på att jag var i chock, fattade inte vad som hände och hur det kunde bli såhär. Men det var fel. Ingen kille förtjänar höra det jag sa, och så säger man inte om man älskar någon. Mne jag har lärt mig av det. Misstag gör så att man lär sig. En dag kanske jag hittar min rätta kille och gifter mig med han, vem vet om det är han.. vi är små nu, ålderskillnaden är stor och det krävs mycket nu. När man är äldre är det inte samma sak! Bara att plunda ögonen och önska sig när man ser en stjärna falla. Visst är det då man får önska sig något? hihi

Nu ska jag fixa mig för att gå till skolan, ha det bra och sköt om er änglar! peace

Kommentarer
Postat av: BEa

Jag gillar verkligen din blogg :D ! Har du gjort designen och allt själv??



Kram!

2011-11-18 @ 09:09:28
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Så fint skrivet. Suger när man tappat sig själva och gör slut, desto finare och bättre när man hittar den sanna kärleken =) den finns för alla!

2011-11-18 @ 14:49:25
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0