H.P.M



Såhär den 1 januari lite trött och sliten från igår så tänker jag ha ett harry potter maraton från 1-8 filmen. Syster min har kollat på alla och jag har kollat på några men för att förstå filmerna så måste jag nog se från början till slut, så det är vad jag ska göra idag. Har också bestämt att skriva i min kalender varje dag vad jag gör ( även fast jag bara är hemma ) kan vara roligt att se till nästa år vad man har upplevt under 2012.

Vem sa snö? Tyckte snön kunde varit igår och inte idag den 1 januari.. åhh.. jag som hade vant mig vid att inte få någon snö. menmen, kanske får min pulka åkning i gropen trots allt :D Dock tyckte jag det var riktigt fint ute, lite kyla och raketer som smälldes, la inte märkte till att det inte fanns någon snö nästan så.. Är otroligt gott så ska ta något och smaska i mig, en toast låter.... BRA!


Kommentarer
Postat av: simone

Åh, i morgon ska jag ha hp maraton! :)

2012-01-01 @ 12:12:38
URL: http://gmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0