ENSAM MEN STARK

HOME!! har sprungit runt på kupolen med sabbi, jävla 3 skit som inte funkar!! Blev sjukt orolig :( men nu funkar det och jag är glad! Jag köpte mig ett par jeans, en mössa och... Ja, den parfymen som HAN har. Ralp lauren blå. Fråga mig inte varför !! Men saknar han så mycket, vill bara andas in hans lukt men.. Tror inte att allt blir så jävla mycket bättre menmen. Och vet ni vad ? Jag hatar uppkäftiga blattar, försöker passa in men egentligen är dom långt ifrån att passa in. Satt på donken och käka Mac feast när jag som vanligt kolla på människor, då kommer en kille fram som verka vara runt 10 år och bah" vad fan glor du på? Tror du jag är kändis eller ?
Sedan gick han iväg och kom tillbaka och sa att han blev ledsen.. Sedan ännu en gång kom han tillbaka och fråga vart han skulle slänga skräpet? Och jag svarade " men är du blind eller ? Mitt framför dig! Han bah, är blind på ena ögat och så.. FLÖRT!!!
åhh hatar en del turkungar och det är inte så konstigt när de beter sig sådär!!
Nu är jag hemma iallafall och det är nu allt börjar hända igen. Tårar rinner sakta ner för mina kinder. Jag står inför ett svårt beslut, låta han komma undan med det han har gjort eller lägga ut det här och på Facebook så alla kan se. Men jag gör inga FÖRHASTADE BESLUT som du alltid gör, därför ska jag tänka på den saken! Du vill leva ett ungdomsliv. Då skulle du aldrig ha blivit tillsammans med mig, du såra mig, du trampa på mig, du får mig att vilja gräva en grav!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu äntligen är det dags för en tävling med Hope design! Tävla på facebook sidan här: http://facebook.com/hopedesignsmycken



KRAM! :)

2011-09-27 @ 22:48:50
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0