ANDRE ZUNIGA

Åh hjälp mig!! Folk har fan rätt att det är svårt att få sig ligg, vänner, partner, få jobb mm när man är ful! Och tyvärr så är det fan i mig sant! tur att man är så snygg som har allt det där, eller ja.. Förutom partner då han vände ryggen mot mig och drog sin väg. Så blev ensam kvar. Och jag har inte den orken längre att kämpa för att få tillbaka han igen. Har gjort det två gånger redan, det får räcka. Vill men orkar inte, är rädd för att inte lyckas. Nu gör jag allt för att få tiden att springa iväg, vill inte tänka på han, vill inte gråta nå mera. Vill att allt ska vara som förut, glada och höll varandra i handen! Men jag ryker upp och försöker ha ett leende på mina läppar och är glad över de månaderna jag fick med han, de månaderna var de bästa månaderna i mitt liv. Men nu är jag singel och hoppas på det bästa. Alltså att jag drömmer och ska vakna upp en morgon där jag har fått världens längsta och finaste sms av han. Menmen, tar mig och satsar på Andre Zuniga iallafall jag ;) han kanske vill ha mig?. Hihi


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E saucedo♥

- Jobbigt.. du vet att jag finns <3 kram!

2011-09-27 @ 21:02:04
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0