I'M NOT PERFECT,I MAKE MISTAKES,I HURT PEOPLE,BUT WHEN I SAY SORRY, I MEAN IT...

Känner mig så jäkla trött! har fått igång min dator, vilket känns skönt. Men tappar internet hela tiden.. säger man så? har precis målat mina naglar, äntligen! Känner mig så handikappad utan nagellack.. haha! Vet ni vad jag mer och mer börjar hata ?? Folk som är falska och inte kan stå för vad de säger eller vad de gör. herregud! Smäller av när ag hör världens dåligaste ursäkt som att jag skulle vara en efterbliven 96a?? nej du lilla vän! jag är inte så dum som du tror att jag är. Snälla, stå för vad ni gör och vad ni säger. Tänk före och inte efter! Lackar så otroligt mycket på detta. Allt blir inte bättre när man är trött och vill sova, men man kan inte för man måste ner och raka bena.. jag menar, hur fint är det när man ser att någon har orakade ben i skolan? Kör som mormor och säger att det är naturligt och kvinnligt. hahah ;) men puss på er!

Kommentarer
Postat av: max holmbom

du är finast isabella!

2011-10-05 @ 19:51:06
URL: http://magiclips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0