PAIN

Efter att ha gått 4 år i samma klass med sin bästa vän till att hon ska byta till en annan klass. Kan inte förklara hur ont det gör. Känner igen den smärtan. Där man blir lämnad, fast det är inte Hejdå eller förväl. Trots allt kommer jag se henne i skolan, men inte på samma sätt. Ingen att berätta galna saker för i klassrummet. när hon höll sitt tal och berätta för klassen hur det var ville jag bara gråta och skrika rätt ut. Så ont gjorde det. Men var stark för hennes skull. Vet hur mycket hon skulle gilla att komma till en ny klass där inga bråk uppstår. Fick höra att vi är värsta tjejerna av klasser. Och det förvånar mig inte ett skit med tanke på hur vi behandlar andra ? Offer efter offer är Det verkligen! Och jag är så trött på det för vi är inte bättre eller snyggare än dom andra, dom är exakt som oss! Och det är så synd när någon byter klass och just då ska man inse hur dåligt man har behandlat den personen! Förvånar mig inte att folk byter till våran klass eller stannar kvar i våran klass. Blickar och kommentarer, usch !! Har aldrig tänkt på hur mycket blickar kan kosta, men det gör så jävla ont så ni anar inte! Man blir nästan rädd. Ska man behöva vara rädd för att komma till sin egen klass ? Jag skulle kunna göra vad som helst för att byta skola, men kan stå ut ett halvår tack vare världens finaste pojkvän som lyssnar på mig.Jag är iallafall oerhört glad för din skull som bytte klass och det var det enda rätta du kunde göra. Jag älskar dig Ida, min bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Emily

sv: jodå allt e bra tack! :)



Nej vad tråkigt, tycker synd om er :/

2011-11-16 @ 16:39:14
URL: http://ilame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0