GODMORGON!

Godmorgon! Ligger i Amanda säng och väntar på att hon ska vakna, men det lär ta år för den kvinnan kan vakna när du vill! Mamma kommer och hämtar mig 12 eftersom att det är mega långt att gå från henne hem till mig! sen blir det att plugga religion. Kanske åker jag till ålkilen och träffar mina vänner, men sen är det de om man har skjuts också? Hmm fml. Vill ha körkort nu nu nu! Men får vänta några år.. Vill åka en silver Audi och bara åka runt runt runt. Men det lär aldrig hända. Själva tanken existerar inte i någons annan hjärna. Jag känner mig fri som en fågel samtidigt som jag starkt vill ha ett förhållande, någon man får dela allt med, skratta, berätta saker för varandra, mysa och bara allmänt ha det bra. Förstår inte hur man kan tröttna på att ha ett förhållande.. Speciellt inte när jag enligt mig var världens bästa flickvän! Och nj, man säger inte älskar dig gör att det fastnat på hjärnan och blivit en vana att säga det för att msn sagt det för många gånger. Man säger det för att man gör det, det år uppenbarligen. Ska hoppa lite i sängen så Amanda vaknar, hörs!


Kommentarer
Postat av: ~ Elin

sv; härligt !

idag ska min kompis och hennes mamma komma över, själv ? :)

kram

2011-11-19 @ 12:04:34
URL: http://eliinoberg.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

2011-11-19 @ 13:29:35
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0