FÅR DU LIKA MYCKET SOM DU GER ÄR DET RÄTT

Fryser sönder om mina tår och fingrar.. Fan vad kallt det är ute.. Skulle inte sitta fel med en kille som värmer mig.. Någon frivillig? Haha. Nej no more killar. Tänker inte leta efter kärleken men om den kommer så tar jag den. Tänker inte gå miste om något fint som folk kämpar för att få! sitter i sängen och äter godis och dricker cola. Njuter av vad livet har att erbjuda! Om man bara ger men inte får något tillbaka är det inte värt att stanna kvar i det förhållandet man har.


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: hihi okej härligt" jag har inte gjort så mkt idag faktist :D

2011-11-30 @ 22:50:09
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0