DAG 1

Natten var ingen höjdare! armen var i vägen och började få ont. Men ville inte ta min medicin så väntade tills morgonen. Har fått i mig ännu mer morfin. Börja första dagen med att städa mitt rum?? Det vart stor städning, bytte lakan, slängde onödiga saker, dammsög och torkade. Nu är det fint och rent igen! sedan ville jag duscha så det fick mamma hjälpa mig med. Nu sitter jag och äter frukost med vänster arm.. Hur ska det gå?? Undra hur det blir i skolan. Men tur att man har sin fina vän Ida som hjälper mig! Får fin besök snart, sedan får vi se vart jag tar vägen om mamma släpper iväg mig nånstans? Så orolig som hon är lär jag inte komma nånstans. Ska koll klart på djurpolisen och sedan vila en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0