VEM MÅR BRA OCH VEM MÅR INTE BRA?

Om folk bara matar på hela tiden då kommer det aldrig bli lugnt ! Jag är väl medveten om att jag inte har gjort något fel eller gjort det folk påstår att jag har gjort. Låt dem snacka för det verkar vara så roligt för dem. De verkar inte ha något bättre för sig. Jag orkar inte ge igen för något som jag knappt har gjort. Folk älskar att bråka, det är nog det bästa dem vet ! börjar undra.. Fortsätter ni hänga ut mig på nätet så kan ni räkna med en anmälan. Det är skillnad att skriva elaka saker och hänga ut någon. Ni behöver inte publicera bilder och namn på mig. vad är ni för människor? Har ni inget vett i erat huvud?! Ni verkar inte veta vad som är rätt och vad som är fel och det ska ni skämmas för. Jag står för det jag skriver och jag skulle skriva världens jävla taskiga grejer om er och nämna era hemligheter.
Men jag vet att om man en gång varit vänner och sedan uppstår bråk så ska hemligheterna ändå stanna hos en. man ska inte behöva berätta runt för att man är sura på varandra och vill få folk på sin sida! jag skulle kunna nämna vad som hände dig den kvällen som du nästan inte ville berätta för mig för att du inte kände mig. men du berättade ändå. Jag tänker inte sjunka ner till din nivå och göra så som du gjorde mot mig till dig. Det är bara inte värt det förstår ni väl själva? man lever en gång i livet, JA! Se till att göra något bra av det istället för att hacka på folk hela tiden och hitta på massa skit. Mår ni bra i er själva? För det verkar inte som det. Ni är inte klara i huvudet än märker jag.
Jag tycker mer synd om er än vad jag gör om mig själv om jag ska vara ärlig. 
Ni kan bara lägga av med det ni har skapat. Förstår att ni kan tycka det är kul att hacka och såra folk. Men i längden kommer ni ingenstans och i slutändan är det jag som står där med vinsten. Visst är det smärtfullt att se vad ni håller på med och att en del människor tror på det som sägs. Men jag tackar gud för att han skapat människor som är lite klara i huvudet och kan tänka och få sig en egen bild istället för att lyssna på det som sägs. Vill säga tack till alla er okända människor som smsar och skriver på facebook att ni finns för mig, att ni är på min sida och att ni skäms åt dem mm.. Guldvärda är ni!
Det är kul att en del verkar tänka på vad en 15 åring skulle kunna göra och inte kunna göra. Jag kan hitta på massa skit om er, redigera bilder och ta en annans kropp med erat ansikte på och sedan publicera på nätet så ni får känna hur det känns. Men sån person är inte jag till ett enda öre. Folk ska kunna skilja på vad som är rätt och vad som är fel, kan man inte det så behöver ni seriöst hjälp! Tycker synd om er. Allt handlar om ord mot ord men jag tror att den som snackar sanningen och vet vad som är rätt kommer få betydligt mer stöd än de avundsjuka människorna som får lov att hitta på saker.
Förstår att det kan vara svårt att säga något riktigt om mig för ni känner mig inte ens och vad gör man inte för att snacka om någon. Jo då ska man säga de värsta sakerna som finns men det kommer ni inte långt på. Ni kan glädja er åt att en del människor som inte känner mig tror på er, men dem som känner mig rätt vet vad jag har gjort och vad jag inte gjort. Jag försvarar mig inte mot ett missförstånd som egentligen skulle vara mellan mig och en annan. Men jag visste nog att folk skulle bli inblandade som vanligt. Ska det vara så svårt att diskutera som vuxna och låta saker stanna mellan två personer? Alla kottar ute i världen behöver inte lägga sig i ett missförstånd, och snälla gör er själva en tjänst. Överdriv inte allt större än vad det skulle kunna vara!
Lär hamna på någons facebook eller blogg eller vad som helst. Men visst mår ni bra av det så varsegod. Men ser jag mig nånstans mer på någons facebook/blogg så blir det en polisanmälan. Det kan ni räkna med efter hur mycket ni har hängt upp mig!!
Jag har faktist varit väldigt försiktig med mitt rykte för jag vet hur fort något kan spridas och det har jag lyckats ganska bra i 15 år. Men har träffat fel människor och då blir det som det blir. jag kan säga payback's a bitch! Men jag vill inte det . För de som har hört av sig gjorde det för att jag är så lugn och tar allt med en klackspark. Jag tar det med en klackspark även fast ni blir polisanmälda.  För gränsen har ni passerat för 100 mil sedan. Jag hoppas att ni innerst inne tänker efter vilka skador ni har orskat efter detta hos många människor, inte bara hos mig! Tänk på vad ni gör, ta er 5 minuter och tänk om det verkligen är värt detta! FOlk kan följa strömmen, det visar bara att dem inte är starka i sig själva och inte klarar att ta en diskussion med mig själv. Men det förstår jag också, för hur fasiken kan man argumentera med något som bara är påhitt när den andra bara baserar på sann fakta. Tänk till hörrni!!
( ska ni kommentera, skriv då inte anonymt är ni snälla. Hur fegt är inte det? Skriv erat namn så kan vi ta en diskussion sedan. men kommenterar ni anonymt så bevisar ni själva att ni är fega att möta mig och mina ord som ramlar ur munnen på mig. Sen vet ni väl själva att om ni skriver något taskigt kan jag spåra eran IP adress och göra en polisanmälan. Det har ni inte tänkt på va? Nej trodde inte det heller. men nu vet ni. Ska ni skriva något taskigt, skriv då erat namn istället för att skriva " du är elak, frusterad människa mm " Vem egentligen är elak utav oss människor? Och jag skulle inte säga elak heller. För jag hänger inte ut folk, jag nämner inte deras namn eller bilder. För där går gränsen. har man passerat den så är man påväg mot djävul hållet känner jag ) Tack och bock för mig! kommentera inte anonymt längre är ni vänliga. Så svårt kan det egentligen inte vara heller :) Ha en bra kväll alla haters, bitches, osäkra människor, självsäkra människor, underbara människor, godhjärtade människor. och stå för det ni gör,ALLTID! :)

Kommentarer
Postat av: F

sv; görs ikväll då ? :)

2011-12-16 @ 18:45:38
URL: http://knwn.blogg.se/
Postat av: F

sv; krya på dig vännen !

blir nog också för mig och vara hemma och vila. mår inte heller helt bra :/

2011-12-16 @ 18:53:35
URL: http://knwn.blogg.se/
Postat av: tova

japp, här e de bra, sj? :)

kramz<3

2011-12-16 @ 19:03:03
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: E M M A

Sv; Ajdå :/. Jag vill gå ut med nån, om jag får tag på någon överhuvud taget. Annars blir det nog att sitta hemma med choklad i handen :D. Själv då?

2011-12-16 @ 19:04:29
URL: http://emmaotteback.blogg.se/
Postat av: FANNY

sv; sitter hemma och har precis ätit! Kramis.

2011-12-16 @ 19:08:10
URL: http://twodifferentlives.blogg.se/
Postat av: F

sv; Nej inte helt sjuk , men mår illa '' spykänsla '' :/

2011-12-16 @ 19:11:40
URL: http://knwn.blogg.se/
Postat av: E M M A

Sv; Haha! Ja, känner igen mig ;)

2011-12-16 @ 19:15:39
URL: http://emmaotteback.blogg.se/
Postat av: E M M A

Sv; Gud vad coolt! :D

2011-12-16 @ 19:32:48
URL: http://emmaotteback.blogg.se/
Postat av: anna

avundsjuka?? känner sig hotade?? va fan vet jag men barnsligt är de..märks ju vilka som mår mest dåligt, för att bete sig så, de är ett tecken på svaghet

2011-12-16 @ 20:26:55
URL: http://dobermannanna.blogg.se/
Postat av: Ala

:O läste det du har skrivit... Herregud vad är det för människor som gör såhär? Vi goda människorna är på din sida, du är inte ensam, o skit i de idioter som gör såhär. Men varför gör de så? Bilder är en mycket allvarig grej, vem fan publicerar utan tillstånd?

2011-12-17 @ 00:33:12
URL: http://snoowflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0