NI FÅR CHANSEN ATT LÄRA KÄNNA MIG.

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – nej det gör jag inte.

2. Är du morgon eller natt  Person? – morgon skulle jag nog säga.

3. Vilket är ditt favoritprogram? – one tre hill
4. Vad skrämmer dig? – att berätta hemligheter för folk man trodde man kunde lite på och sedan visar det sig att alla vet om hemligheten nästa dag.
5. Samlar du på något? –
skor & väskor
6. Hur är du som person? – fråga mina vänner, men jag skulle säga att jag är väldigt omtänksam, varm, hjälpsam, godhjärtad och snäll.
7. Vilken är den godaste maträtten? – revbensspjäll!
8. Har du någon dold talang? –
ohja
9. Tränar du? – nej tror ni det själva? godis i mitt hjärta!
10. Vad är din favoritmusik? – house och r&b ?
11. Vad säger du om kärlek? – underbart men ibland det värsta som finns.
12. Vem känner dig bäst? – skulle nog säga amanda.
13. Hur ser en vanlig vecka ut i ditt liv? - skola & amanda.
14. Har du någon piercing eller tatuering? – ett hål i varsit öra.
15. Om du var ett djur, vilket skulle du vilja vara och varför? – en delfin faktist. varför vet jag inte, men alla hade tyckt jag var söt då. hihi
16. Vilken superkraft skulle du vilja ha och varför? – Vingar.

17. Vad tänker du på när du vaknar? – att smsa en speciell person.
18. Har du varit eller är beroende av något datorspel? – sims såklart. sviker aldrig sims!
19. Har du några vanor eller ovanor? – inte fan vet jag?
20. Vilka personlighetsdrag gillar och ogillar du hos andra? –  Ärliga människor är alltid bra och ens vänner ska alltid finnas till hands när man behöver dem. ad jag ogillar starkt är falska äckliga fittor som inte har något bättre för sig så dem måste hitta på en massa bullshit. Och något jag ogillar är när man berättar en hemlighet till en vän och sen när man blir osams så berättar den allt. Det kallar jag jävligt lågt och oschysst.
21. Hur resonerar du kring giftemål? – Ta det en gång till?
22. Är du en städad eller stökig människa? – städad absolut!
23. Civilstatus? – fucking singel, men klagar inte. älskar friheten!
24. Vart i världen skulle du vilja bo? – USA!
25. Vad saknar du från barndomen? – att man grät för ens docka var sönder, nu gråter man för att någon krossar ens hjärta.
26. Nämn 5 saker som du måste göra i livet: skaffa ett stort vitt hus, ha 5 barn, skaffa en rang rover, kyssa newkid och pissa på äckliga människor.
27. Vilket är ditt drömjobb? – modell
28. Önskar du att du var av det motsatta könet och varför? - ja när man har mens, mens hindrar oss tjejer från många saker och vi får ont i magen. killar verkar ha det så bra!
30. Vad jobbar/studerar du med/till? – går i 9an.
31. Nämn något du är stolt över: att jag har lärt mig ligga lågt när folk snackar, att ta saker med en klackspark och skratta åt folk som gör det värre för sig själva. LIGG LÅGT!
32. Hur ser ditt liv ut om 10 år? – Jag är 25 år, jobbar som modell och har 5 barn.
33. Brukar du gråta? – gråter mig till sömns varje natt.
34. Hur sover du? –
sked i min säng.
35. Nämn något riktigt pinsamt du gjort: när kommer frågan där jag inte gjort något pinsamt? gör alltid något pinsamt varje dag. BJUD PÅ ER SJÄLVA!
36. Har du kysst någon idag? – nope.

37. Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän/pojkvän? – palla frågan.
38. Hur många förhållanden har du haft? – 1 på 8 månader.
39. Vad är avtändande hos det motsatta könet? –
fula kallingar.
40. Raggar du? Hur? – varje dag.
41. Har du fräknar? – Nej och det tackar jag gud för.

42. Ser du dig själv som attraktiv? – vet inte.

43. Vilket är ditt favoritgodis? – sura.
44. Brukar du hjälpa till i hemmet? – varje dag.
45. Vad har du för mobil? Är den bra? – iPhone 4, ohja! min lilla bebis.
46. Senaste boken du läste? – vet inte vad den heter. men rekomenderar den starkt!
47. Hur ser ditt hem ut? – vitt,grått,svart, stilrent!
48. Hur ser din drömpartner ut? – som newkid.
49. Vilken är din favoritaffär? – bik bok
50. Har du någon finne? – vem fan har inte det?!
51. Vad har du aldrig gjort? – kört bil.
52. Berätta ett sommarminne: ridlägret i järvsö, bästa!
53. Vad använder du för parfym? – victoria secret body splash
54. Hur lång är du? –
174 cm, stolt!
55. Vad har du för dator? – ja mammas dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0