I OFTEN WONDER IF HE EVER THINKS OF ME

Har varit så extremt dålig på att lägga ut bilder som jag själv tagit.. Men förbered er för bildbomb! Snart kommer det en hel del, ska bara få över alla bilder till datorn förstås ;) Har varit en lyckad helg med denna fina amanda. Blir en lika bra helg nästa helg också för då sover hon hos mig igen :D woop woop!! Hur mår ni annars då? Jag mår faktist super, allt flyter på som vanligt och det kan bara bli bättre just nu känner jag. Är hur kär som helst i mina vänner, vem behöver en kille egentligen.. Dem kommer en vacker dag i framtiden. Just nu vill jag bara ha kul och njuta av vad livet har att erbjuda som 15 åring. PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0