FINNER INGA ORD



Hemskt!
IM NOT GOING TO KILL MYSELF. I JUST NEED TO GET THIS OUT HERE. Jag såg redan från början att han är inte lycklig, han behöver hjälp den stackars pojken. Men jävlar vad stark han är måste jag säga. hade det varit någon annan så hade den tagit livet av sig själv. När man mobbar någon så tänker man inte på hur mycket man sårar den personen. Vad händer i värsta fall om människan man mobbar tar självmord?Fyfan vad jag skulle må dåligt om jag fick veta om en person tog livet av sig pga mig.. Varför inte bara fokusera på sig själv istället för att trycka ner andra. Varför kan inte alla bara vara snälla och trevliga mot varandra? Man behöver inte vara bästa vänner men man behöver även inte hata varandra. Vi lever trots allt bara en gång, varför inte göra något bra av det livet och sluta bry sig om andra och hacka på andra. Varken personen eller en själv mår bra av det. Tänk på vad ni säger och gör.. Vi vet inte hur personer är när dom kommer hem, dom kanske gråter floder och känner världens hat av alla, dom kanske inte orkar gå till skolan. Att gå upp ur sängen varje morgon kanske är världens match för dom medans det är som en dans för andra. Hoppas ni som jag tänker till efter att sett detta klippet. Och ta till er och skäms ni som är medvetna om att ni hackar på en person varje dag!!

Kommentarer
Postat av: emilia

åh sånt ska inte få hända !

2011-12-04 @ 17:34:42
URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0