BEAUTY MAY GET THE ATTENTION, BUT PERSONALITY WILL CAPTURE THE HEART.

Godmorgon alla mina 300 läsare! För varje dag som går så ökar mina läsare. Känns sjukt bra och det gör mig glad att fler kommer och tittar in på min blogg :D Fast nu är jag på ett sånt här humör där jag inte ville blogga, det var jag igår med. Men det finns folk som gör en glada och bara att få ett sms igår gjorde mig sjukt glad, så blev genast på hugget igen. men nu väntar jag på ett sms så jag ska bli på hugget igen.
Känner mig väldigt trött och jag har inte börjat sminka mig.. Det tar sin tid eftersom jag sminkar mig med vänster hand.. men snart ska jag nog kunna börja med höger hand igen. Den börjar mjuka upp sig, känner hur det släpper till lite.. ! bra va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0