2

Kom på andra plats, dem vann med ett enda poäng. Men det surar jag inte över för jag hade riktigt jävla roligt idag. Dock lite sår här och där för att man slängt sig så mycket och så har man ont i halsen för att man peppat så mycket.. Hehe :) men det viktigaste var att vi hade roligt och det hade vi verkligen. På torsdag spelar vi tjejer i 9d och killarna i 9a mot lärarna efter kyrkan. Varför vi ska spela är för att vi är dem bästa tjejerna i 9d och dem är de bästa killarna i 9a . Sen är det en tradition att alltid spela mot lärarna varje år och en enda klass har vunnit, så nu tar vi dem pojkar och flickor!!


Kommentarer
Postat av: neli

härligt och höra =) jodå, min dag har varit helt okej hittills =)



jag är rumän från serbien hihi. kram söt

2011-12-20 @ 18:02:39
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0